Читалочка

Готуюсь до контрольної роботи з теми "Звуки і букви"


1. Позначте рядок, в якому всі  слова закінчуються на голосний звук.
а) пір’я, клен, вікно;
б) пеньок , дощ, олівець;
в) веселка,  яблуня, жито.

1. Позначте рядок, в якому всі  слова закінчуються на приголосний  звук.
а) пір’я, клен, вікно;
б) пеньок , дощ, олівець;
в) веселка,  яблуня, жито.


2. Виконай звуко-буквений аналіз слів:
джміль ____________________________________ __
знання _____________________________________

2. Виконай звуко-буквений аналіз слів:
дзвінок____________________
суддя ________________________________________

3. Познач рядок, в якому всі слова односкладові:
а) явір, дуб, пень;
б) мак, дзвін, п'ять;
в) слон, Київ, око.

3. Познач рядок, в якому всі слова не можна переносити:
а) зуб, олень, пір'я;
б) тінь, дзвін, око;
в) ліс, джміль, пілот.

4. До якого слова підходить ця схема? (- 0 = 0 - 0 -)
а) солов'ї
б)малюнок
в) малюк

5.  Запиши слова в абетковому порядку. Поділи  ці слова на склади  рискою.
Рівне, Тернопіль, Черкаси, Київ, Харків, Умань, Вінниця.








Я - школярик, який ДУЖЕ любить читати......і....малювати!!!

Готуємось до уроків позакласного читання вчасно!!!

ГРАФІК
проведення уроків
позакласного читання
в 1  семестрі
    
№ з.п.
Дата
проведення уроку

Тема
Завдання
додому
1.
14.09
Шкільними стежинами

с. 3- 11(одне з оповідань переказувати)
2.
28.09
Осінь щедра, осінь золотава
с. 14 – 18 (вірш напам’ять або переказ тексту)
3.
12.10
З чистого джерела народної мудрості
с. 21-33(закличку напам’ять)
4.
06.11
Українські народні казки про тварин
с. 36-42(казку розповідати, ілюстрація
5.
20.11
 Казка мовить просто, а розуму в ній багато.

с. 122-124(казку розповідати, ілюстрація)
6.
04.12
У колі рідної сімї
c.53-62(одне з оповідань переказувати)
7.
18.12
Без верби і калини нема України
с. 46-50(вірш напам’ять або переказ тексту)


Завдання , які що покращать темп читання

Мрієте стати генієм швидкочитання?  Тренуйтесь за таблицями Шульте!
Таблиці Шульте (англ. Schulte Table) - таблиці з випадково розташованими об'єктами (зазвичай числами або буквами), служать для тестування і розвитку швидкості знаходження цих об'єктів в певному порядку. Вправи з таблицями дозволяють поліпшити периферичне зорове сприйняття, що важливо  для швидкого читання. Відстань від таблиці до очей має бути такою ж, як і при читанні книги, тобто приблизно 30-35 см. Перед початком роботи з таблицею погляд фіксується в її центрі і більше не зрушується. Знаходити числа потрібно в порядку зростання від 1 до 25, без пропусків, з максимальною швидкістю, бажано не промовляючи числа ні про себе, ні вголос.  Дуже важливо уникати переведення погляду з центру і шукати числа тільки периферичним зором. Нормальна швидкість 30-40 секунд. Потрібно домогтися 10 секунд.

сточник: http://bdzhilky.blogspot.com/2017/07/ablyci-shulte-onlajn-trenazher.html Авторське право належить учителю початкового навчання Бобровицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Борисенко В.Г.. © http://bdzhilky.blogspot.com/

Немає коментарів:

Дописати коментар