Готуюсь до контрольної роботи з теми "Звуки і букви"
Я - школярик, який ДУЖЕ любить читати......і....малювати!!!
Готуємось до уроків позакласного читання вчасно!!!
1.
Позначте рядок, в якому всі слова закінчуються на голосний звук.
а)
пір’я, клен, вікно;
б) пеньок , дощ, олівець;
в) веселка, яблуня, жито.
1. Позначте рядок, в якому всі слова закінчуються на приголосний звук.
а) пір’я, клен, вікно;
б) пеньок , дощ, олівець;
в) веселка, яблуня, жито.
2.
Виконай звуко-буквений аналіз слів:
джміль
____________________________________ __
знання
_____________________________________
2. Виконай звуко-буквений аналіз слів:
дзвінок____________________
суддя ________________________________________
3. Познач рядок, в якому всі слова односкладові:
а) явір, дуб, пень;
б) мак, дзвін, п'ять;
в) слон, Київ, око.
3. Познач рядок, в якому всі слова не можна переносити:
а) зуб, олень, пір'я;
б) тінь, дзвін, око;
в) ліс, джміль, пілот.
4. До якого слова підходить ця схема? (- 0 = 0 - 0 -)
а) солов'ї
б)малюнок
в) малюк
5. Запиши слова в абетковому порядку. Поділи ці слова на склади рискою.
Рівне, Тернопіль, Черкаси, Київ, Харків, Умань, Вінниця.
Я - школярик, який ДУЖЕ любить читати......і....малювати!!!
Готуємось до уроків позакласного читання вчасно!!!
ГРАФІК
проведення
уроків
позакласного читання
в 1 семестрі
№ з.п.
|
Дата
проведення уроку
|
Тема
|
Завдання
додому
|
1.
|
14.09
|
Шкільними
стежинами
|
с. 3- 11(одне з оповідань переказувати)
|
2.
|
28.09
|
Осінь щедра, осінь золотава
|
с. 14 – 18 (вірш напам’ять або переказ тексту)
|
3.
|
12.10
|
З чистого джерела народної мудрості
|
с. 21-33(закличку напам’ять)
|
4.
|
06.11
|
Українські народні казки про тварин
|
с. 36-42(казку розповідати, ілюстрація
|
5.
|
20.11
|
Казка мовить просто, а розуму в ній багато.
|
с. 122-124(казку розповідати, ілюстрація)
|
6.
|
04.12
|
У колі рідної сім’ї
|
c.53-62(одне з
оповідань переказувати)
|
7.
|
18.12
|
Без верби і калини нема України
|
с. 46-50(вірш напам’ять або переказ тексту)
|
Завдання , які що покращать темп читання
Мрієте стати генієм швидкочитання? Тренуйтесь за таблицями Шульте!
Мрієте стати генієм швидкочитання? Тренуйтесь за таблицями Шульте!
Таблиці Шульте (англ. Schulte Table) - таблиці з випадково розташованими об'єктами (зазвичай числами або буквами), служать для тестування і розвитку швидкості знаходження цих об'єктів в певному порядку. Вправи з таблицями дозволяють поліпшити периферичне зорове сприйняття, що важливо для швидкого читання. Відстань від таблиці до очей має бути такою ж, як і при читанні книги, тобто приблизно 30-35 см. Перед початком роботи з таблицею погляд фіксується в її центрі і більше не зрушується. Знаходити числа потрібно в порядку зростання від 1 до 25, без пропусків, з максимальною швидкістю, бажано не промовляючи числа ні про себе, ні вголос. Дуже важливо уникати переведення погляду з центру і шукати числа тільки периферичним зором. Нормальна швидкість 30-40 секунд. Потрібно домогтися 10 секунд.
сточник: http://bdzhilky.blogspot.com/2017/07/ablyci-shulte-onlajn-trenazher.html Авторське право належить учителю початкового навчання Бобровицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Борисенко В.Г.. © http://bdzhilky.blogspot.com/
Немає коментарів:
Дописати коментар